Aanvraag oppas

Hoe boek je oppas voor jouw huisdier?
Als je oppas zoekt voor je huisdier vragen wij jou onderstaand boekingsformulier in te vullen. Vervolgens zullen wij checken of een oppas beschikbaar is. Als een oppas beschikbaar is, zal de oppasser met jou mailen ter bevestiging.
De oppasser gebruikt daarvoor de instructie gegevens van de vorige oppasperiode.

Bevestiging en Betaling oppas
Als alles rond is, sturen we je daarna een betaalverzoek voor een aanbetaling voor bemiddeling en administratie. Voor het aanvullende bedrag zal de oppasser jou op de 1e oppasdag nog een tikkie of factuur sturen (het tarief betaal je dus in 2 delen).

Belangrijk:
* Boek tijdig ivm drukte schoolvakanties/ Book in time for schoolholidays! (min 1 maand/month). Er is beperkt plek.
*Voor feestdagen geldt een toeslag van 8,50 euro per dag.
* Lastminute toeslag: Bij boekingen van 1 week vooraf aan de oppas geldt een 10% toeslag/fee op het normale tarief. Voor schoolvakanties of feestdagen geldt:  1 week vooraf en tijdens de vakantie 15% toeslag.
* 45/60 min/ 2 x per dag per dag is NIET mogelijk tijdens schoolvakanties/not possible during schoolholidays.
* Bij annuleringen/cancellations tijdens schoolvakanties en feestdagen:
 binnen 7 dagen voorafgaand aan de oppasperiode zal 50% administratiekosten in rekening worden gebracht. Tijdens de oppasperiode wordt geen restitutie gegeven, bij eerder terugkeren.
* Bij annuleringen/cancellations  buiten de schoolvakanties/feestdagen : binnen 7 dagen voorafgaand aan de oppasperiode zal 20% administratiekosten in rekening worden gebracht. Ook als een factuur moet worden aangepast, geldt de 20% voor de geannuleerde dagen. Bij annuleringen tijdens de geboekte oppasperiode geldt het volgende: bij de eerste 2 gecancelde dagen wordt geen geld retour gegeven, vanaf de 3e dag wordt een tegoedbon (1 jaar geldig) gemaakt.

Formulier boeking oppas

Ben je een nieuwe klant?

Wij hebben beperkt plek. Als je de aanvraag doet, ga ik checken of het lukt.
Als het niet lukt, bemiddel ik ook naar collega’s: lees  hier de mogelijkheden/possibilities.

maart 2024 nieuwe voorwaarden
* Op adressen waar de kat zijn/haar eten in 1 x naar binnen schrokt, stellen wij als voorwaarde dat er een voermachine ingezet wordt. Meer informatie

* Wij geven de voorkeur voor klontvormig kattenbakgrit. Dit is beter voor het milieu. Zware vuilniszakken en veelvuldig de bak schoonmaken is niet meer nodig. We kunnen zo ook beter de gezondheid van je kat in de gaten houden. En goed voor de portemonnee;) Lees hier meer informatie

    Jouw voornaam/surname*

    Naam huisdier/name of your pet*

    Soort huisdier/Type of pet*

    Straat/Street (zonder huisnr/without housenr)*

    Telefoon*

    Email*

    Eerste oppasdag/1st petsitday:

    Laatste oppasdag/last petsitday:

    Vertrekdag EN tijd/departure day AND time

    Terugkomdag EN tijd/arrival day AND time

    Gewenste oppas/petsitting wanted:

    Heeft jouw kat gedragsproblemen?/ Catbehaviorproblems?*

    Wat eet jouw kat/katten? (vul in per kat hoeveel en welk soort voer (brokjes/nat)

    Schrokt jouw kat het voer in 1x naar binnen (we komen 1x per dag)?

    Bij schrokken is een voermachine onze nieuwe voorwaarde voor de oppas. Hierboven vindt je meer informatie. Voor welke optie kies je?

    Medicijnen of Supplementen nodig/Medication nodig? (2,50 per keer) Zo ja: vul goed in soort medicijn, voor welke kwaal en frequentie*

    Onze voorkeur heeft klontervormig kattenbakgrit(milieu). Niet klontervormig scheppen wij wel, maar afval zetten wij niet buiten. Zie boven voor meer info over grit. Gebruik je klontervormig kattenbakgrit?

    Is het sproeien van een tuin of groot dakterras nodig? (8,50 euro extra)

    Ben je al klant?/ Already customer?*

    SOS persoon met reservesleutel/spare key (name+ 06nr)* (verplicht: ivm nood moeten wij bij je kat kunnen)

    Sleutel na afloop/ Keys afterwards*:

    Opmerkingen/Other comments or questions

    Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden*