Hoe boek je oppas voor jouw huisdier?
Als je oppas zoekt voor je huisdier vragen wij jou onderstaand boekingsformulier in te vullen. Vervolgens zullen wij checken of een oppas beschikbaar is. Daarna sturen wij jou via de mail een bevestiging. Ben je al klant, dan gaan wij na onze bevestiging de oppas verzorgen.
Wij gebruiken daarvoor de instructie gegevens van de vorige oppasperiode.
Nieuwe klant?
Ben je een nieuwe klant, dan vragen wij jou na onze bevestiging, het intakeformulier verder in te vullen. Deze informatie gebruiken wij namelijk bij de kennismaking. Deze kennismaking is geheel vrijblijvend en kosteloos! (als je klant wordt, vragen wij een kleine eenmalige vergoeding)
Vergoeding voor de oppasNadat wij voor jou een oppas hebben gevonden, zal vooraf aan de oppas een bevestiging naar jouw mail gestuurd worden. Bij deze bevestiging zit ook de factuur. Ikpasopjouwkat vraagt vooraf een aanbetaling voor bemiddeling en administratie. Voor het aanvullende bedrag zal de oppasser jou zelf een tikkie of factuur sturen. |
Lastminute-toeslag: bij boekingen van 7 dagen of minder van tevoren, geldt een toeslag van 10%. Voor de schoolvakanties is deze toeslag 15%. Boek je tijdens de zomervakantie, dan geldt een algehele toeslag van 15%, ongeacht wanneer je boekt
Annuleringen binnen 7 dagen vooraf aan de oppasperiode zal 20% administratiekosten in rekening worden gebracht. Bij annuleringen tijdens de geboekte oppasperiode: Bij de eerste 2 gecancelde dagen wordt geen geld retour gegeven, vanaf de 3e dag wordt een tegoedbon (1 jaar geldig) gemaakt.
Nieuw per mei 2020: zie boven de blauwe mededeling over de nieuwe betalingsmethode
Formulier boeking oppas